Dag 46 t/m 57 - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Melan en Patricia - WaarBenJij.nu Dag 46 t/m 57 - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Melan en Patricia - WaarBenJij.nu

Dag 46 t/m 57

Door: Pat

Blijf op de hoogte en volg Melan en Patricia

04 Juli 2014 | Noorwegen, Røros

Goedemoggel kaasjes van me,

Weer een verslagje ik heb gelukkig zoveel te vertellen maar niet heus.. Dus hier komt het. Afgelopen dagen vanaf maandag de 16e hebben we nog geen nieuwe opdracht gekregen dus ze laten ons tekenen! Ah zo fijn als je na 3 weken absoluut geen inspiratie meer hebt! Daarin tegen kijken Mulan en ik ondertussen Supernatural ( Zitten hele mooie acteurs in) Dus ik ben inmiddels bij seizoen 4 nog 5 te gaan yay Pat!

Maandag de 30e kwam mijn vriend hierheen en dat maakte mij als een stuk vrolijker. Dus in plaats van dat we met zijn tweeën discussiëren over het eten doen we dat nu met zijn drieën. Maar ik vind het wel weer genoeg zo ik wil naar me papie en mamie en m'n broertje en mijn kleine haarballige hond Spark, oh en mijn bed.. Mijn eigen douche.. Ik doe zelfs een moord voor spinazie! ( en patat met een frikandel, kaassoufle, bitterballen, kroketten misschien kipnuggets oh oh en van die mini loempia's.. )

Nou vergeet jullie tandjes niet elke dag te poetsen dat voorkomt gaatjes,

Toedels.

  • 04 Juli 2014 - 20:03

    Matthilde:

    Ha meisjes, jullie gaan al aftellen voor de terugreis, denk ik zomaar. Maar eerst gaan jullie Oslo nog onveilig maken. Succes met het afscheid in Roros en de laatste werkzaamheden.
    Ben benieuwd wat jullie geheime opdrachten waren en hoe het er uit ziet.
    De "renovatie" van de benedenverdieping van mijn huis vordert aardig, ik kampeer een beetje in m'n eigen huis. Volgende week wordt de vloer gedaan en dan komen zaterdag de 12e juli alle hulptroepen weer naar de Binnenduin. Heerlijk vooruitzicht, weer lekker op de bank tv kijken.

    groetjes, Matthilde

  • 04 Juli 2014 - 21:21

    André:

    Jaaaaaaaaaaa, het einde is in zicht.
    Nog even tanden op elkaar en volhouden!


  • 06 Juli 2014 - 16:07

    Gerda:

    Ha meiden
    De tijd gaat snel,bijna is jullie stage afgelopen ,maar jullie hebben er wel een onvergetelijke ervaring bij .En dan nog als afsluiter een bezoek aan Oslo .meiden geniet er nog van
    Groetjes Gerda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melan en Patricia

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 6300

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 11 Juli 2014

Stage Noorwegen

Landen bezocht: