Dag 7 - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Melan en Patricia - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Melan en Patricia - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Pat

Blijf op de hoogte en volg Melan en Patricia

15 Mei 2014 | Noorwegen, Røros

Oke het is vandaag donderdag en op donderdag is het pizza dag op mijn werk dat maakte me aardig gelukkig. Het was was heerlijk weer toen we naar werk liepen tot dat we de rondleiding door Røros kregen toen ging het regenen zoals het nog nooit in Nederland geregend heeft. Op werk hebben we een top secret project gekregen waar we niet over mogen praten dus bij deze jullie weten van niks.

Het was een best leuke toer veel gezien, alleen toen we in de kerk kwamen viel ik bijna in slaap in de kerk omdat ik geen Noors kan en Melan wel. De vrouw die de rondleiding gaf was zeer aardig en klein iedereen is bijna kleiner dan mij hier, en als je kleiner bent dan mij geloof me dan ben je klein. Er ligt al 3 dagen brocolie in de koelkast en we zouden het eigenlijk 3 dagen geleden opeten maar ik denk dat eerder de schimmels het gaan opeten dan wij.

Ohja zoals Melan al vertelde hebben we een tv te leen ik heb hem gister meteen aangesloten en sindsdien begint Melan met gekke Noorse reclames mee te zingen. We hebben vandaag een wasje gedraaid en die hangt zeer sierlijk in de badkamer te drogen het is net kerst.

Foto's van de rondleiding staan er bij. (:

Ook een rondleiding door Røros maar geen geld om er heen te gaan? Ga dan naar http://nl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B8ros have fun.

  • 15 Mei 2014 - 21:23

    Ria Van Driel:

    Ha meiden,
    zo, de eerste week zit er bijna op en wat een ervaringen rijker zijn jullie.
    Jammer dat het net ging regenen met de rondleiding. Het dorpje komt een beetje mysterieus over op de foto,s. Fijn dat de stageplek goed is en een niet te groot bedrijf, dus zal wel gemoedelijk er aan toe gaan.
    Ik moest wel lachen om de laatste zin over de was die ophangt waardoor het kerst lijkt(???).

    Groetjes vanuit een zonnig Hoek van Holland!

  • 15 Mei 2014 - 22:37

    André:

    Leuk verslag Patricia, goed geschreven.

    Veel plezier daar.



  • 18 Mei 2014 - 20:20

    Ilona:

    Jaaaaa een mooi verslag van Patjee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melan en Patricia

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 6312

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 11 Juli 2014

Stage Noorwegen

Landen bezocht: