Dag 29,30,31 - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Melan en Patricia - WaarBenJij.nu Dag 29,30,31 - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Melan en Patricia - WaarBenJij.nu

Dag 29,30,31

Door: Melan

Blijf op de hoogte en volg Melan en Patricia

08 Juni 2014 | Noorwegen, Røros

Als eerste wil ik iedereen onwijs bedanken voor alle lieve berichtjes, ze doen me echt onwijs goed! Het gaat nu al een stuk beter met me dan eerst (gelukkig), ik was vrijdag naar m'n werk gegaan, maar ik ben er een uur geweest en ben daarna met de taxi naar huis gegaan. Doordat ik me misselijk en duizelig voelde dacht ik dat het misschien toch niet zo een heel goed idee zou zijn (en aangezien het ook nog aardig warm op m'n werk is). Maren had een taxi gebeld die er eigenlijk echt heel snel was. Patricia is met me mee gegaan en heeft echt voor me gezorgd alsof ik niks kon (wat echt onwijs lief is van haar). Ik loop wel gewoon, zonder krukken of weet ik het wat. Zoveel mogelijk in beweging blijven, maar dit eigenlijk ook omdat ik niet echt stil kan zitten.. Doordat de dagen nu eigenlijk vooral bestaan uit series en films kijken doe ik eigenlijk elke dag de was, de afwas en ruim ik op of maak ik schoon. Geloof het of niet, ik heb een hekel als het hier zo een zooi is en er overal etensresten liggen of andere vieze dingen (ja pa en ma, het is een andere soort rommel op m'n kamer!). Maar goed, ik heb van het Noorse bedrijf NOK een onwijs lief boeketje gehad met een kaartje erbij, waar Noors op geschreven is dus dat moest ik eerst beneden gaan vragen wat het betekende aangezien internet eruit lag. NOK is het bedrijf waar we die foto's voor hebben gemaakt.

Ik heb vooral de vrijdag en zaterdag onwijs last van m'n ribben, schouders, nek en rechterarm gehad, maar dat is allemaal nu ook al een stuk minder gelukkig. Helaas kan ik jullie niet echt wat leuks nu vertellen aangezien we eigenlijk nog niets hebben gedaan de afgelopen dagen, maar dat gaat zeker weer komen!

Nog een keer, onwijs bedankt!

  • 09 Juni 2014 - 13:25

    Jacqueline:

    Hallo Melan en Patricia, gelukkig dat je weer wat opknapt.
    Ziet er mooi uit je been met al die touwtjes.

    Lief van Patricia dat ze zo goed voor je zorgt melan, jullie zijn echte vriendinnen.
    Sterkte verder.
    Groetjes Jacqueline.

  • 10 Juni 2014 - 13:30

    Gerda:

    Hallo Melan
    Goed om te lezen dat het weer wat beter gaat.
    (Oma vroeg ook nog wat er nu gebeurt was ,en ze vertelde dat jij een kaart gestuurd had dat vond ze wel leuk.)
    Zag ik op de foto nou dat je 7hechtingen heb het ziet er gelukkig wel netjes uit .
    (Gelukkig niet rood omde wondranden,niet aan het ontsteken.)

    Patricia goed van jou dat je melan zo verzorgd.
    Meiden ik hoop snel op een volgend geweldig verhaal van jullie belevenissen in Noorwegen .
    Groetjes uit Naaldwijk
    Jan & Gerda en de kids.
    (Zo juist het voorraad en en buiten ORANJE versierd voor de voetbal).
    Doeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeiiiiiiiiiiiiiii.

  • 10 Juni 2014 - 14:37

    Onno Maat:

    oei, dat wordt een mooi litteken.
    even rustig aan doen.

    Succes!!

    Onno

  • 12 Juni 2014 - 20:50

    Carlo Kester:

    Haai dames!!!!

    wat ben ik jaloers op jullie dat jullie je bevinden in zo`n prachtig land.
    Zo te lezen vermaken jullie je prima daar, alleen beetje jammer voor je been Melan.
    Maar ook dat komt wel weer goed.
    Ik wens je/jullie daar nog onwijs veel pleizer en succes, maak er wat moois van, maar dat zit wel goed.

    Groentjes!!!! :D

    xxx Carlo

  • 12 Juni 2014 - 22:21

    Matthilde:

    Hoi Melan en Patricia,

    Even een groet vanuit huize Binnenduin, aan jullie in het mooie Noorwegen.
    Fijn Melan, dat je weer opkrabbelt, dank zij de goede zorg van Patricia.
    Houd het vooral gezellig samen, maar volgens mij lukt dat wel.
    Morgen is het alweer 5 weken geleden dat we jullie naar Schiphol brachten, wat vliegt de tijd, de helft zit er al op !! Geniet ervan.
    Zelf ben ik een paar dagen uit de "lucht", hoop jullie volgende week weer te zien op "jullie reisverslag"

    groetjes, Matthilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melan en Patricia

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 6280

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 11 Juli 2014

Stage Noorwegen

Landen bezocht: