Dag 17 t/m 25 - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Melan en Patricia - WaarBenJij.nu Dag 17 t/m 25 - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Melan en Patricia - WaarBenJij.nu

Dag 17 t/m 25

Door: Pat

Blijf op de hoogte en volg Melan en Patricia

02 Juni 2014 | Noorwegen, Røros

We hebben op werk niet echt vernieuwende dingen gedaan de afgelopen week dan onze presentatie en plannen afmaken. En op woensdag hadden we een shoot in een hele oude apotheek echt extreem gaaf net een horror set.( zie foto's ) Op donderdag en vrijdag waren we vrij dus we zijn donderdag gingen we picknicken bij een meertje met heerlijk weer. Ik werd vrienden met de mieren en startte een leger tegen Melan.

Op vrijdag gingen we fietsen en kwamen we onze eerste eland tegen ( zie foto's ) wederom weer lekker weer wat trouwens niet normaal is in Noorwegen, maar wij laten vast de zon schijnen. Op zaterdag heb ik de hele dag schuil gehouden in m'n master castle en is Melan een stukje wezen fietsen. En dan zondag, we gingen bowlen en ik verloor 2x van Melan maar ik kwam terug met 7x winnen in airhocky, iedere keer als ik een punt maakte deed ze aan ballet.

Vandaag zijn we de fietsen uitelkaar gaan halen en sprayen voor de wedstrijd en morgen komen er nog 2 binnen heb inmiddels al 5 bussen voor 1 fiets misbruikt. Aankomende woensdag mag ik gaan pendel jumpen van een brug voor een shoot, ik kan niet wachten!

Verder hebben we Arnold geadopteerd, Arnold is onze frituurpan. Ik kon niet zonder patat ik heb gefaald. Maar heb nu wel patat mission accomplished!

  • 02 Juni 2014 - 17:57

    Stephan:

    Patricia en Melan,

    Ik wil jullie niet teleurstellen, maar de eland die jullie denken gezien te hebben is een rendier!
    Dus nog ff doorzoeken.
    Ze zitten overigens wel in de regio waar jullie zitten. Als je nou naar het oosten de bergen in gaat met de fiets de Fermundsveien fv532 op(wij hebben ze daar al twee keer gezien met voorbij rijden) is de kans vrij groot dat je er eentje ziet in de weilanden, ook overdag zie je ze wel.
    Succes met zoeken

    Stephan

  • 02 Juni 2014 - 18:38

    Matthilde:

    Zorg maar goed voor je geadopteerde frituurpand, Patricia, en wees erg op je hoede met pendel jumpen.
    Veel succes.
    Groetjes aan jou en Melan.


  • 02 Juni 2014 - 19:18

    Ria Van Driel:

    Ha meiden,
    ik ben benieuwd hoe het afloopt met de fietsen! Wel een dure grap, hopelijk wordt jullie idee uitgekozen!
    Nou dat pendel jumpen klinkt gevaarlijkl, uitkijken hoor Patricia...
    Wat een mooie ouderwetse apotheek!
    Succes met al jullie avonturen, meiden,
    Groetjes van Ria

  • 02 Juni 2014 - 22:02

    André:

    Ha Patricia,

    Leuk ge- en beschreven.
    Ik ben benieuwd wat jullie allemaal nog gaan meemaken.

  • 04 Juni 2014 - 09:34

    Gerda:

    Hallo meiden
    Echt een gave locatie voor een shoot die appotheek .
    Vind je dat niet eng van z'n brug af.

    Geniet van alles wat nog komen gaat en maak plezier.

    Gr. Gerda

  • 04 Juni 2014 - 16:44

    Chielia:

    Hallo meiden ,allemaal erg spannend wat jullie meemaken en leuk voor ons om te lezen.
    hier gaat alles gewoon zijn gangetje geniet nog van alles gr Ed+ Chielia

  • 04 Juni 2014 - 22:27

    PIet Hartog:

    Dames,

    volgens mij hebben jullie het prima daar in Noorwegen. Ik hoop dat de komende weken het ook nog aardig weer blijft daar, dat is wel zo prettig. En natuurlijk dat de stage ook nog ergens toe heeft geleid.

    Veel plezier nog verder!

    Piet Hartog

  • 04 Juni 2014 - 22:30

    Jacqueline:

    Hallo meiden, leuk om alles weer te lezen, helaas geen goede afloop Melan voor jou
    wat betreft het jumpen. Heel veel sterkte verder met je knie.
    Bedankt voor je leuke kaart en probeer er verder nog wat van te maken, als dat lukt.
    Liefs Jacqueline.

  • 04 Juni 2014 - 23:13

    Matthilde:

    Beterschap met je verwonding aan je knie Melan, dat was een tegenvaller vandaag. Ik hoop dat ze daar goede pijnstillers hebben en dat je er geen problemen van over houdt.

    Groetjes aan jou en Patricia,

    Matthilde

  • 05 Juni 2014 - 00:22

    Gerda:

    Hoi Melan
    Dat is schrikken.ik hoop dat het gauw beter met je gaat.en dat je nog wel kan blijven genieten dat je daar in Noordwegen zit.wel om je zelf denken hoor en als het niet gaat hulp vragen .nou Melan nogmaals beterschap gewenst.
    Groetjes Melan en ook aan Patricia
    Van :Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melan en Patricia

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 6317

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 11 Juli 2014

Stage Noorwegen

Landen bezocht: